LIETUVIŲ KALBOS IR DORINIO UGDYMO METODINĖ GRUPĖ

UŽSIENIO KALBŲ METODINĖ GRUPĖ

TIKSLIŲJŲ MOKSLŲ METODINĖ GRUPĖ

SOCIALINIŲ IR GAMTOS MOKSLŲ METODINĖ GRUPĖ

MENŲ, TECHNOLOGIJŲ IR KŪNO KULTŪROS METODINĖ GRUPĖ

Pirmininkas

Lina Matusevičiūtė

Pavaduotojas

Ona Viršilienė

Tikslas

Kelti ugdymo(si) kokybę ir veiksmingumą, skatinant mokinių saviraišką, saviugdą ir pilietinę savimonę.

Uždaviniai:

  1. Tobulinti ugdomosios veiklos formas.
  2. Nuolat tobulinti dalykines ir bendrąsias kompetencijas.
  3. Bendradarbiauti ir dalintis gerąja patirtimi.
  4. Sudaryti galimybes atsiskleisti mokinių kūrybingumui, jį skatinti.
  5. Stiprinti mokinių pilietinio ugdymo(si) veiksmingumą.
  6. Stebėti individualią mokinių pažangą.
  7. Taikyti socialinio emocinio ugdymo elementus lietuvių kalbos ir dorinio ugdymo pamokose.
  8. Taikyti inovatyvaus mokymo metodus (IKT, pamokos išmaniojoje klasėje, netradicinėse erdvėse).

 

 

Pirmininkas

Halina Kaprašova

Pavaduotojas

Tatjana Ignatovič

Tikslas

Tobulinti ugdymo(si) procesą atsižvelgiant į šiuolaikinio mokinio poreikius ir mokymosi galimybes.

Uždaviniai:

  1. Kelti užsienio kalbos mokytojų dalykinę ir profesinę kompetencijas.
  2. Stiprinti užsienio kalbos ryšį su mokinio gyvenimo aplinka.
  3. Taikyti socialinio emocinio ugdymo elementus užsienio kalbų pamokose ir stebėti individualią mokinių pažangą.
  4. Skatinti mokinių motyvaciją mokytis užsienio kalbų rengiant ilgalaikius projektinius darbus.
  5. Taikyti ugdymo turinio individualizavimą ir diferencijavimą užsienio kalbų pamokose.
  6. Taikyti inovatyvaus mokymo metodus (IKT, pamokos išmaniojoje klasėje ir pamokos netradicinėse erdvėse).
  7. Aktyviai bendradarbiauti su dalykų mokytojais, dalintis gerąja patirtimi.